O Nákupu
Užitečné informace o nákupu na eshopu weltservis.cz
Zde najdete užitečné informace ohledně nákupu, dopravy, plateb i případného storna objednávky. Náš obchod se řídí Obchodními podmínkami a Zásady ochrany osobních údajů.
Možnosti přepravy
Průmyslový drtič zasíláme na paletě, paletovou přepravní službou
- Toptrans EU a.s. (www.toptrans.cz) Cena: 249 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH). Váha balíku je neomezená, pojištění skutečné hodnoty zásilky v ceně přepravného. Rychlé doručení, nejčastěji do druhého dne. Řidič zasílá informační sms o doručení zboží.
Keramické a granitové dřezy zasíláme přepravní službou
- Toptrans EU a.s. (www.toptrans.cz) Cena: 249 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH). Se kterou máme již dlouholeté pozitivní zkušenosti. Řidič před převzetím zásilky obsah zkontroluje a podpisem potvrdí jeho bezvadný stav. Na každém depu se zásilka rozbaluje a kontroluje její fyzický stav. V tomto speciálním režimu přepravy je zajištěno vysoké procento bezvadně doručeného zboží, popřípadě bezproblémové vyřízení případné reklamace. Pokud je zasíláno více zboží, účtujeme pouze jednu dopravu.
Zboží nad 10 kg (např. 6 ks tryskových vysoušečů) je možno zaslat přepravní službou
- Balík PPL (www.PPL.cz) Cena: 249 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH)
Ostatní zboží do 10 kg lze zasílat následujícími způsoby (možnost výběru v objednávce):
- Balík PPL (www.ppl.cz) Cena: 98 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH). Váha balíku max. 30kg, pojištění do hodnoty 50.000 Kč v ceně přepravného. Přepravce garantuje doručení zásilky do 72 hod, řidič telefonuje před doručením, možnost dohodnout se na přibližné době doručení.
Zboží do 5 kg lze zaslat
- na tzv. Parcel Shop PPL Cena: 59 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH). Zásilky si mohou zákaznici nechat doručit do vybraného Parcel Shopu, kde si jej pak mohou vyzvednout v pohodlí a v čase, který jim nejlépe vyhovuje.
Zboží si můžete také bezplatně vyzvednout v Ostravě:
- v pracovních dnech v pracovních hodinách a na adrese viz kontakt. Na vyzvednutí zboží máte 5 pracovních dní, počínaje následujícím pracovním dnem od obdržení potvrzení objednávky. Po uplynutí 5 dní je objednávka zrušena a zboží uvolněno do prodeje.
Zákazníci ze Slovenské republiky objednávejte prosím přes www.weltservis.sk
!!!
Důležité !!!
Při příjmu zásilky od přepravce zkontrolujte důkladně obal i obsah zásilky. Je ve vašem
zájmu tuto kontrolu udělat! Pozornost věnujte hlavně mechanickému poškození, které mohlo vzniknout během přepravy
(např. uštípnutý roh, prasklina, vryp atd.) Pokud je obal nebo obsah zásilky poškozený, zboží
nepřebírejte!
Pokud není možnost zkontrolovat obsah zásilky při doručení s řidičem, učiňte tak v
co nejkratším možném termínu doma. Pokud zjistíte poškození zásilky až po převzetí od přepravce, neprodleně nás max.
do 48 hodin informujte. Zároveň nahlaste škodu i přepravci:
- DPD: 841 700 700
- Česká pošta: Na poště, kde jste si balík vyzvedli nebo na tel. 840 111 244
- Toptrans: 596 832 333
- PPL: 225 331 500
Způsoby platby
- Dobírka - platba při převzetí od přepravce
Nejčastější a nejpohodlnější způsob platby je "Na dobírku". Zboží zaplatíte přímo přepravci při převzetí zboží. - Platební kartou
Platba prostřednictvím platební brány GoPay. - Hotově - platba při osobním vyzvednutí
Při osobním odběru zboží v provozovně můžete zaplatit v hotovosti. - Bankovní převod - na fakturu
Tuto možnost nabízíme pouze partnerům s podepsanou Rámcovou kupní smlouvou (RKS) a s předchozím odběrem na dobírku. - Bankovní převod - před dodáním zboží
V případě, že budete chtít zaplatit zboží předem klasickým bankovním převodem, zašleme vám, spolu s potvrzením objednávky, zálohovou fakturu na email. Po uhrazení zálohové faktury vám zašleme daňový doklad emailem.
Při platbě převodem z účtu:
- může být termín dodání ovlivněn dnem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet);
- je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do 5 pracovních dní po potvrzení objednávky;
- při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz).
Elektronická evidence peněz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Změny nebo storno objednávky
V případě, že chcete vaši objednávku stornovat nebo změnit po závazném potvrzení z naší strany (uzavřením kupní smlouvy), informujte nás o tom neprodleně telefonicky, abychom minimalizovali náklady na přepravu zboží a jiné.
Poplatky za elektrozařízení
Zákon č. 542/2020 Sb. (Zákon o výrobcích s ukončenou životností) v § 73 stanovuje povinnost při prodeji nového elektrozařízení uvádět, odděleně od ceny elektrozařízení, náklady na zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění odpadního elektrozařízení, které připadají na jeden kus nového elektrozařízení.
Výše poplatku uvádíme v košíku u zboží, a dále pak na daňovém dokladu.
Reklamace
Když je potřeba výrobek reklamovat, vyjdeme vám maximálně vstříc.
Kontaktujte nás a popište problém, který se zbožím máte. Poskytneme vám úplné a odborné informace a sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. Reklamaci vám vyřešíme písemně, emailem i osobně.
Pro popis závady a identifikaci zboží použijte náš reklamační formulář. Vždy přiložte fakturu nebo daňový doklad (stačí i kopie) nebo řádně vyplněný a potvrzený záruční list.