Po - Pá 7:30 - 16:00
St 7:30 - 14:00

Zákaznický servis: 774 707 286

Technik: 608 707 286

cartClear
Váš košík je prázdný

O Nákupu

Užitečné informace o nákupu na eshopu weltservis.cz

 

Zde najdete užitečné informace ohledně nákupu, dopravy, plateb i případného storna objednávky. Náš obchod se řídí Obchodními podmínkami.

Možnosti přepravy

  1. Vysoušeče rukou od 6 ks a průmyslový drtič zasíláme na paletě, paletovou přepravní službou: 
  • TOPTRANS (www.toptrans.cz) Cena: 249 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH) (Váha balíku je neomezená, pojištění skutečné hodnoty zásilky v ceně přepravného. Rychlé doručení do druhého dne, řidič telefonuje před doručením, možnost dohodnout se na přibližné době doručení, vhodné pro křehké předměty.) 
  1. Zboží nad 10 kg je možno zaslat přepravní službou:
  • Balík DPD (www.dpd.cz) Cena: 249 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH)
  • Balík GEIS (www.geisparcel.cz) Cena: 249 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH)
  1. Ostatní zboží do 10 kg lze zasílat následujícími způsoby (možnost výběru v objednávce):
  • Balík DPD (www.dpd.cz) Cena: 98 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH). Váha balíku max. 50kg, pojištění do hodnoty 50.000 Kč v ceně přepravného. Rychlé doručení do druhého dne, řidič telefonuje před doručením, možnost dohodnout se na přibližné době doručení.
  • Balík GEIS (www.geisparcel.cz) Cena: 98 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH). Váha balíku max. 50kg, pojištění do hodnoty 50.000 Kč v ceně přepravného. Rychlé doručení do druhého dne, řidič telefonuje před doručením, možnost dohodnout se na přibližné době doručení.
  • Doporučený balíček České pošty (www.cpost.cz) Cena: 98 Kč, dobírka: +34 Kč (ceny vč. DPH). Váha balíku max. 30kg, pojištění do hodnoty 30.000 Kč v ceně přepravného. Dobrá dostupnost poboček po celé ČR a SR.
  1. Zboží si můžete také bezplatně vyzvednout v Ostravě:
  • v pracovních dnech v pracovních hodinách a na adrese viz kontakt.

Na vyzvednutí zboží máte 5 pracovních dní, počínaje následujícím pracovním dnem od obdržení potvrzení objednávky. Po uplynutí 5 dní je objednávka zrušena a zboží uvolněno do prodeje.

Zákazníci ze Slovenské republiky objednávejte prosím přes www.weltservis.sk

!!! Důležité !!!
Při příjmu zásilky od přepravce zkontrolujte důkladně obal i obsah zásilky. Je ve vašem zájmu tuto kontrolu udělat! Pozornost věnujte hlavně mechanickému poškození, které mohlo vzniknout během přepravy (např. uštípnutý roh, prasklina, vryp atd.) Pokud je obal nebo obsah zásilky poškozený, zboží nepřebírejte!

Pokud není možnost zkontrolovat obsah zásilky při doručení s řidičem, učiňte tak v co nejkratším možném termínu doma. Pokud zjistíte poškození zásilky až po převzetí od přepravce, neprodleně nás max. do 48 hodin informujte. Zároveň nahlaste škodu i přepravci:

  • DPD: 841 700 700
  • Česká pošta: Na poště, kde jste si balík vyzvedli nebo na tel. 840 111 244
  • Toptrans: 596 832 333
  • Gebrüder Weiss: 224 726 240

Způsoby platby

  1. Dobírka - platba při převzetí od přepravce
    Nejčastější a nejpohodlnější způsob platby je "Na dobírku". Zboží zaplatíte přímo přepravci při převzetí zboží.
  2. Platební kartou - platba při převzetí od přepravce
    Přepravní služba DPD umožňuje zákazníkům platbu platební kartou při předání zboží řidičem.
  3. Hotově - platba při osobním vyzvednutí
    Při osobním odběru zboží v provozovně můžete zaplatit v hotovosti.
  4. Bankovní převod - na fakturu
    Tuto možnost nabízíme pouze partnerům s podepsanou Rámcovou kupní smlouvou (RKS) a s předchozím odběrem na dobírku.
  5. Bankovní převod - před dodáním zboží
    V případě, že budete chtít zaplatit zboží předem klasickým bankovním převodem, zašleme vám, spolu s potvrzením objednávky, zálohovou fakturu na email. Po uhrazení zálohové faktury vám zašleme daňový doklad emailem.

Při platbě převodem z účtu:

  • může být termín dodání ovlivněn dnem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet);
  • je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do 5 pracovních dní po potvrzení objednávky;
  • při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz).

Elektronická evidence peněz

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Změny nebo storno objednávky

V případě, že chcete vaši objednávku stornovat nebo změnit po závazném potvrzení z naší strany (uzavřením kupní smlouvy), informujte nás o tom neprodleně telefonicky, abychom minimalizovali náklady na přepravu zboží a jiné.

Zpětný odběr elektrozařízení

Konkrétní výše příplatků a místa pro zpětný odběr použitých elektrozařízení je možné nalézt na webových stránkách organizací, které provozují kolektivní systémy pro oddělený sběr, zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění elektrozařízení a elektroodpadu:

  • Elektrowin a.s. - skupina 1, 2, 6
  • ASEKOL s.r.o. - skupina 3, 4, 7, 8, 10
  • EKOLAMP s.r.o. - skupina 5
  • ECOBAT s.r.o. - zpětný odběr baterií a akumulátorů
  • EKO-KOM, a.s. - zpětný odběr obalů

Reklamace

Když je potřeba výrobek reklamovat, vyjdeme vám maximálně vstříc.

Kontaktujte nás a popište problém, který se zbožím máte. Poskytneme vám úplné a odborné informace a sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. Reklamaci vám vyřešíme písemně, emailem i osobně.

Pro popis závady a identifikaci zboží použijte náš reklamační formulář. Vždy přiložte fakturu nebo daňový doklad (stačí i kopie) nebo řádně vyplněný a potvrzený záruční list.

Internetový obchod www.weltservis.cz provozuje firma WELT SERVIS spol. s r.o. IČ: 25356275, DIČ: CZ25356275 se sídlem Třebovická 5046 / 59, 722 00 Ostrava - Třebovice.
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C vložka č. 9914.

Copyright © 2014-2018 WELT SERVIS spol. s r.o.