Po - Pá 7:30 - 16:00
St 7:30 - 14:00

Zákaznický servis: 774 707 286

Technik: 608 707 286

cartClear
Váš košík je prázdný

Velkoobchodní spolupráce

Svým partnerům pomáháme s prezentací výrobků, jejich servisem a mnohem víc!

 


Našim meziodběratelům poskytujeme:

(Platí po provedení registrace do naší sítě obchodních partnerů -  Registrujte se )
  • Velmi zajímavé základní a množstevní rabaty dle počtu odebraných kusů
  • Systém pro snadné objednávky přes váš VO účet
  • Dostatečné množství zboží skladem u našich dovozových produktů a online dostupnost
  • Okamžité poradenství, konzultace a výpomoc po telefonu dle vaší potřeby

Prezentace produktů

  • Podklady pro prezentaci na vašich webových stránkách a e-shopech (prostřednictvím individuálních XML feedů, pro ruční zadávání přístup na veřejný server se všemi podklady)
  • ZDARMA propagační materiály, produktové listy, MO a VO ceníky a jiné materiály
  • ZDARMA vytvoření produktových listů v PDF s vaším logem a kontakty

Podpora produktů

  • ZDARMA zapůjčení produktů na výstavy a veletrhy včetně dodání propagačních materiálů a produktových listů s vaším logem
  • Roll up s prezentací produktů – bez kontaktů na distributora
  • ZDARMA zapůjčení produktů na vaše prodejny, showroomy
  • ZDARMA zapůjčení produktů vaším zákazníkům na odzkoušení
  • Velmi výrazná sleva na předváděcí produkty

Dodání zboží

  • Při objednání zboží „SKLADEM“ do 11.00 hod expedice ještě týž den
  • Dodání zboží na dobírku, popř. po úhradě proforma faktury
  • Po minimálně 3 odběrech možnost uzavření Rámcové kupní smlouvy (RKS) – odběr zboží na fakturu se splatností
  • Možnost využití našich skladových zásob a zasílání zboží přímo k vašemu zákazníkovi
  • Možnost sjednat si vlastní přepravu k vašemu zákazníkovi

Reklamace - servis

  • V případě nahlášení poruchy přístroje okamžité poradenství, konzultace a výpomoc po telefonu
  • Vlastní servisní středisko pro rychlé vyřízení reklamací a pozáručních oprav
  • Řešení reklamací a oprav v co nejkratším termínu (pokud máme náhradní díly skladem, jsem schopni vyřešit i do 5-ti pracovních dní)
  • Možnost předání veškeré komunikace se zákazníkem – vše za vás vyřešíme
  • Na reklamované zboží si sami sjednáme přepravu přímo od vašeho zákazníka
  • ZDARMA zapůjčení náhradního zařízení po dobu reklamace
  • Možnost zapůjčení náhradního zařízení po dobu pozáruční opravy

Abychom vám co nejvíce usnadnili vyřizování reklamací a servisních oprav, nabízíme několik možností:

  • Předejte nám kontakt na zákazníka, my s ním vše vykomunikujeme a reklamaci dořešíme. Často se jedná o maličkost, kterou je možno vyřešit i po telefonu, aniž by přístroj musel být svěšen a zaslán k nám.
    O průběhu reklamace a jejím vyřízení vás vždy průběžně informujeme.
  • V rámci záruční doby objednáme na své náklady svoz reklamovaného zboží od vás nebo přímo od zákazníka.
Reklamace vysoušeče:
  • Vašemu zákazníkovi nabídneme po dobu řešení reklamace zapůjčení náhradního vysoušeče, který mu zašleme. Většinou se nám ale daří vyřešit opravu i do 5-ti pracovních dní. Zákazníci tak náhradní kus ani  zapůjčit nepožadují.
Reklamace drtiče:
  • Objednáme svoz vadného drtiče přímo od vašeho zákazníka. Aby mohl po dobu reklamace i nadále využívat dřez, poskytneme mu po dobu opravy výpusť (náhradní díl za drtič odpadu – slouží k propojení dřezu a odpadu) - popřípadě náhradní drtič.
  • Pokud řešíte reklamaci drtiče – jeho demontáž – u zákazníka sami, zapůjčíme vám výpusť , popř. náhradní drtič – pro zákazníky, kteří se bez drtiče v gastro provozu neobejdou. 
  • Po opravě reklamovaného zboží odesíláme zpět k vám nebo přímo k zákazníkovi. Zápůjční výpusť či drtič si opět kurýrem stáhneme k nám.

Montáže

V rámci ČR nabízíme montáže drtičů kuchyňského odpadu všech značek vlastním technikem

  • Pokud nám předáte zákazníka s požadavkem na montáž, vše za vás vyřešíme a vám jen vyplatíme provizi (provize se vztahuje na zboží, ne na služby)
  • Možnost zaškolení vašich pracovníků pro řešení montáží, oprav
  • Konzultace při montáži či opravách po telefonu – technická podpora

Uzavření rámcové kupní smlouvy (RKS)

 Po minimálně 3 odběrech zboží na dobírku nebo proforma fakturu nabízíme partnerům možnost uzavření RKS
 Po podpisu RKS nabízíme:

  • Možnost odběru na fakturu s odloženou splatností (čl. 6.5 RKS).
  • Prodloužení záruky na zboží o délku skladování (než se zboží dostane k zákazníkovi) (čl. 9.5 RKS).
  • Možnost bezplatně odstoupit od kupní smlouvy (zákazník Vám stornuje objednávku poté, co jste zboží u nás již objednali) (čl. 8.1 RKS).
  • Po vzájemné dohodě možnost zrušit kupní smlouvu (zákazník Vám zboží vrátí v zákonné lhůtě) (čl. 8.1 RKS).
  • Možnost zasílání zboží přímo Vašim zákazníkům s Vašimi štítky – rychlejší dodání, úspora peněz.

** Náhled RKS vám zašleme na vyžádání**


Internetový obchod www.weltservis.cz provozuje firma WELT SERVIS spol. s r.o. IČ: 25356275, DIČ: CZ25356275 se sídlem Třebovická 5046 / 59, 722 00 Ostrava - Třebovice.
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C vložka č. 9914.

Copyright © 2014-2018 WELT SERVIS spol. s r.o.