Po - Pá 7:30 - 16:00
St 7:30 - 14:00

Zákaznický servis: 774 707 286

Technik: 608 707 286

cartClear
Váš košík je prázdný

Reklamace a Servis

WELT SERVIS spol s r.o.

Kontaktní údaje

*

*

*

*

*

*

Věděli jste, že:


+  Pokud potřebujete opravit u nás koupený vysoušeč, zapůjčíme Vám jiný po dobu opravy.
+  Opravujeme drtiče různých značek, v rámci pozáručního servisu.
Pokud budete muset demontovat drtič, zapůjčíme vám po dobu opravy odtokové koleno / výpusť ze dřezu.

Volejte 608 707 286


UPOZORNĚNÍ!!!

Odesílejte pouze čisté zboží
K reklamaci a servisní opravě přijímáme pouze řádně vyčištěné zboží.
Zkontrolujte prosím stav přístrojů před odesláním a případně proveďte vyčištění podle návodu k použití. U vysoušečů rukou nezapomeňte vyčistit štětkou odtokový kanálek a odkapovou nádobku. Drtiče odpadu před odesláním zcela zbavte organických zbytků.

V případě, že na reklamaci či servis dodáte znečištěné zboží, budeme vám zboží zasláno zpět a účtováno přepravné. Popř. bude naúčtována částka za očištění ve výši 420,-Kč bez DPH.
Dodatečné náklady spojené s doručením znečištěného zboží budou účtovány i v případě reklamace v rámci záruční doby.

Věnujte pozornost balení
Zboží odesílané na reklamaci nebo servis musí být řádně zabaleno.
Při přepravě musí obal chránit zboží do té míry, aby vydržet pád z 1 metru. Vycházíme z všeobecných obchodních podmínek přepravců v ČR. Doporučujeme vystlat krabici igelitem, novinami případně bublinkovou folii.

Reklamace a servis

Importujeme a zajišťujeme záruční i pozáruční servis přístrojů značek JetDryer, EcoMaster a Vinotek.

Pokud váš přístroj nefunguje nebo se chová nestandardně a potřebujete jej opravit, ať už v záruční nebo pozáruční době, postupujte prosím následovně:

1. Nejprve se ujistěte,
že se nejedná o některý z nouzových stavů přístroje, který souvisí s běžnou údržbou a obsluhou dle pokynů uvedených v uživatelském manuálu. (Zpravidla se jedná o ochranné funkce přístroje vyžadující restart, odstranění příčiny zablokování, očištění senzorů a dalších specifických úkonů nebo jen obnovení přívodu el. proudu). Veškeré uživatelské manuály jsou také k dispozici v PDF ke stažení na našich stránkách www.weltservis.cz

2. Obraťte se na nás:

(předem si však připravte informace o přístroji a jeho nákupu, zejména značku, model a sériové číslo. Tyto informace naleznete na nákupním dokladu nebo výrobním štítku, většinou na zadní nebo spodní části přístroje, někdy je sériové číslo na druhém samostatném štítku.)

  • emailem valka@weltservis.cz (jakýkoliv jazyk),
  • telefonicky +420 608 707 286 (česky, slovensky, anglicky),

Zkonzultujeme Váš problém s přístrojem. Mnohdy se jedná o banální věc, kterou jsme schopni vyřešit i na dálku.
Pokud jste přístroj zakoupili v síti našich prodejců, musíte doložit také nákupní doklad.  

  • V případě, že se nám nepodaří na dálku vyřešit problém s přístrojem nebo nechcete konzultovat situaci s technikem, vyplňte servisní formulář na našich stránkách www.weltservis.cz v sekci Servis.
    Pokud stránky nebo formulář není dostupný, nahlaste reklamaci/servis emailem info@weltservis.cz 

  • Jakmile přijmeme Váš požadavek na Reklamaci/Servis prostřednictvím formuláře nebo emailu, budeme Vás neprodleně kontaktovat, abychom se domluvili na doručení přístroje do servisu a případné zápůjčce náhradního přístroje. Pokud se po dobu, co přístroj bude u nás v Reklamaci / Servisu, bez něj ve vašem provozu neobejdete, nabízíme Vám možnost zapůjčení:
    1. Výpusť (náhradní díl za drtič odpadu), která slouží k propojení dřezu a odpadu. Dřez můžete po dobu opravy drtič odpadu i nadále používat. Výpusť je v těchto případech zapůjčena na vrátnou kauci.
    2. Náhradní přístroj

Ceník zápůjček naleznete na našich stránkách v sekci Servis.

3. Přístroj očistěte – zbavte organických zbytků (v případě nevyčištěného přístroje budeme účtovat čištění i v případě uznané reklamace)

4. Přístroj zabalte do vhodného přepravního obalu tak, aby vydržel pád z 1m (dle přepravních podmínek přepravce). Doporučujeme použít originální krabici s polystyrénovými výplněmi, nebo použijte neoriginální obal, který co nejlépe vystelte bublinkovou fólií, igelitem, papírem atd.   

5. Přístroj doručte k nám do servisního střediska.

Adresa pro zaslání nebo osobní doručení:

WELT SERVIS spol. s r.o.

Třebovická 5046 / 59, 722 00 Ostrava – Třebovice, Česká Republika

email: info@weltservis.cz, tel: +420 774 707 286

6. Po obdržení zásilky Vám zašleme protokol prokazující přijetí k reklamaci/servisu, který bude obsahovat:

  1. Datum přijetí na reklamaci/servis
  2. Typ a označení přístroje
  3. Zda se jedná o reklamaci v záruční době nebo o servis (po záruční době).

7. Dále Vás budeme informovat:

V PŘÍPADĚ REKLAMACE
Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem doručení přístroje k nám do servisu.

  • Oprávněná
    1. Přístroj v nejkratším možném termínu opravíme, otestujeme a zašleme zpět.
    2. Pokud nebudeme schopni přístroj opravit, zašleme přístroj nový.
    3. Při třetí stejné závadě (která se již dvakrát opravovala) si můžete vybrat, zda chcete nový přístroj nebo odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zpět peníze. Toto je podmíněno tím, že vada brání řádnému užívání.
    4. O vyřízení reklamace bude sepsán protokol, který zašleme spolu s přístrojem
      Veškeré oprávněné náklady na dopravu přístroje k nám do servisu a zpět hradíme my.
  • Neoprávněná

Při posouzení závady technikem, a zjištění, že se jedná o neoprávněnou reklamaci (např. používání v rozporu s návodem, neoprávněný zásah do přístroje, vnější mechanické poškození aj.), pořídíme fotodokumentaci a protokol, který Vám zašleme. Pak se budete muset rozhodnout, zda si na základě rozpočtu

  1. Necháte od nás přístroj opravit a zaslat zpět na své náklady nebo
  2. Přístroj zašleme neopravený na Vaše náklady zpět.

V PŘÍPADĚ SERVISU

Veškeré náklady na diagnostiku a servis hradí vždy zákazník.

Technik přístroj prohlédne (v případě nutnosti rozebere) a vypracujeme Vám cenovou nabídku, kterou zašleme vč. fotodokumentace závady. Vy se musíte rozhodnout zda:

  1. Cenovou nabídku potvrdíte a my opravu provedeme nebo
  2. Zboží zašleme na Vaše náklady zpět
  3. V případě, kdy je oprava nerentabilní nabídneme řešení v podobě slevy 10% na nákup nového zařízení.

Náklady spojené se servisem, neoprávněnou reklamací nebo očištění přístroje od organických zbytků účtujeme hodinovou sazbou technika za každou započatou půlhodinu (viz ceník na našich stránkách www.weltservis.cz v sekci Servis.).

Vyřídit Reklamaci/servis se snažíme v co nejkratší době, přístroje opravujeme ihned po přijetí do servisu nebo po potvrzení rozpočtu. Přístroje po opravě důkladně testujeme dle typu přístroje 4 – 48 hodin. Následně zasíláme zpět k zákazníkovi. 

Internetový obchod www.weltservis.cz provozuje firma WELT SERVIS spol. s r.o. IČ: 25356275, DIČ: CZ25356275 se sídlem Třebovická 5046 / 59, 722 00 Ostrava - Třebovice.
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C vložka č. 9914.

Copyright © 2014-2017 WELT SERVIS spol. s r.o.