Po - Pá 7:30 - 16:00
St 7:30 - 14:00

Zákaznický servis: 774 707 286

Technik: 608 707 286

cartClear
Váš košík je prázdný

Reklamace a Servis

WELT SERVIS spol s r.o.

Kontaktní údaje

*

*

*

*

*

*

Věděli jste, že:


+  Pokud potřebujete opravit u nás koupený vysoušeč, zapůjčíme Vám jiný po dobu opravy.
+  Opravujeme drtiče různých značek, v rámci pozáručního servisu.
Pokud budete muset demontovat drtič, zapůjčíme vám po dobu opravy odtokové koleno / výpusť ze dřezu.

Volejte 608 707 286


UPOZORNĚNÍ!!!

Odesílejte pouze čisté zboží
K reklamaci a servisní opravě přijímáme pouze řádně vyčištěné zboží.
Zkontrolujte prosím stav přístrojů před odesláním a případně proveďte vyčištění podle návodu k použití. U vysoušečů rukou nezapomeňte vyčistit štětkou odtokový kanálek a odkapovou nádobku. Drtiče odpadu před odesláním zcela zbavte organických zbytků.

V případě, že na reklamaci či servis dodáte znečištěné zboží, budeme vám zboží zasláno zpět a účtováno přepravné. Popř. bude naúčtována částka za očištění ve výši 420,-Kč bez DPH.
Dodatečné náklady spojené s doručením znečištěného zboží budou účtovány i v případě reklamace v rámci záruční doby.

Věnujte pozornost balení
Zboží odesílané na reklamaci nebo servis musí být řádně zabaleno.
Při přepravě musí obal chránit zboží do té míry, aby vydržel pád z 1 metru. Vycházíme z všeobecných obchodních podmínek přepravců v ČR. Doporučujeme vystlat krabici igelitem, novinami případně bublinkovou folii.

Reklamace a servis

Jsme výhradní dovozci značek JetDryer, EcoMaster, Donner a Vinotek. Na uvedené značky zajišťujeme záruční i pozáruční servis.

Pokud váš přístroj přestal fungovat nebo se chová nestandardně, postupujte prosím následovně:

1. Nejprve se ujistěte,
 že se nejedná o některý z nouzových stavů přístroje, který souvisí s běžnou údržbou a obsluhou dle pokynů uvedených v uživatelském manuálu. (Ochranné funkce přístroje vyžadující restart, odstranění příčiny zablokování, očištění senzorů a dalších specifických úkonů nebo jen obnovení přívodu el. proudu). Veškeré uživatelské manuály jsou také k dispozici v PDF ke stažení na našich stránkách.

2. Kontaktujte nás:

Připravte si informace o přístroji a jeho nákupu, zejména značku, model a sériové číslo. Tyto informace naleznete na nákupním dokladu nebo výrobním štítku přístroje. Na vysoušečích je sériové číslo nalepeno na zadní části přístroje, na drtičích odpadu je číslo na dolní části přístroje.

Poradíme Vám přes telefon nebo email. U drtičů odpadu se často jedná o banální závady, jako například vyskočené tlačítko tepelné ochrany, zaseknutý drtič nebo vypadnutá hadička pneumatického ovládání. Tyto závady je možno vyřešit po telefonu nebo emailu.

U vysoušečů rukou může pomoci restart přístroje, tedy fyzické odpojení z elektrické sítě na několik minut. Pokud se přístroj chová nestandardně i poté, bude jej nutno poslat do našeho servisního střediska.

  • V případě, že se nám nepodaří na dálku vyřešit problém s přístrojem, vyplňte výše uvedený servisní formulář. Reklamaci nebo servis můžete také nahlásit emailem info@weltservis.cz
  • Jakmile přijmeme Váš požadavek na Reklamaci/Servis prostřednictvím formuláře nebo emailu, budeme Vás neprodleně kontaktovat, abychom se domluvili na doručení přístroje do servisu. Pokud se bez přístroje ve vašem provozu nebo domácnosti neobejdete, nabízíme Vám možnost zapůjčení:
    1. Výpusti (náhradní díl za drtič odpadu), která slouží k propojení dřezu a odpadu. Dřez můžete po dobu opravy drtič odpadu i nadále používat. Výpusť je v těchto případech zapůjčena na vrátnou kauci.
    2. Náhradní přístroj (drtič odpadu, vysoušeč rukou podle typu)

3. Přístroj očistěte – zbavte organických zbytků (v případě doručení znečistěného přístroje budeme účtovat čistění, a to i v případě uznané reklamace)

4. Přístroj zabalte do vhodného přepravního obalu tak, aby vydržel pád z 1m (dle přepravních podmínek přepravce). Doporučujeme použít originální krabici s polystyrénovými výplněmi, nebo použijte neoriginální obal, který co nejlépe vystelte bublinkovou fólií, igelitem, papírem atd.

5. Přístroj doručte k nám do servisního střediska.

Adresa pro zaslání nebo osobní doručení:

WELT SERVIS spol. s r.o.

Třebovická 5046 / 59, 722 00 Ostrava – Třebovice, Česká Republika

email: info@weltservis.cz

tel: +420 774 707 286

K přístroji nezapomeňte přiložit Vaše kontaktní údaje – jméno a telefon (popř. email)

6. Po obdržení zásilky Vám zašleme protokol prokazující přijetí k reklamaci/servisu, který bude obsahovat:

  1. Datum přijetí na reklamaci/servis
  2. Typ a označení přístroje
  3. Zda se jedná o reklamaci v záruční době nebo o servis (po záruční době).

7. Dále Vás budeme informovat:

V PŘÍPADĚ REKLAMACE
 
Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem doručení přístroje k nám do servisu.

  • Oprávněná reklamace
    1. Přístroj v nejkratším možném termínu opravíme, otestujeme a zašleme zpět.
    2. Pokud nebudeme schopni přístroj opravit, zašleme přístroj nový.
    3. Při třetí stejné závadě (která se již dvakrát opravovala) si můžete vybrat, zda chcete nový přístroj nebo odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zpět peníze. Toto je podmíněno tím, že vada brání řádnému užívání.
    4. O vyřízení reklamace bude sepsán protokol, který zašleme spolu s přístrojem
       Veškeré oprávněné náklady na dopravu přístroje k nám do servisu a zpět k Vám jsou v režii naší firmy.
  • Neoprávněná reklamace
    1. Pokud byl přístroj používán v rozporu s uživatelským manuálem.
    2. Pokud je přístroj mechanicky poškozen zákazníkem
    3. Další individuální případy podle posouzení servisního technika

V případě neuznané reklamace Vás budeme kontaktovat s návrhem dalšího postupu:

  1. Přístroj opravíme a pošleme zpět. Vypracujeme Vám cenovou nabídku na opravu přístroje. Všechny náklady včetně přepravy jdou na vrub zákazníka, pokud není písemně domluveno jinak.
  2. Přístroj zašleme neopravený na Vaše náklady zpět.

Při posouzení závady technikem, a zjištění, že se jedná o neoprávněnou reklamaci (např. používání v rozporu s návodem, neoprávněný zásah do přístroje, vnější mechanické poškození aj.), pořídíme fotodokumentaci a protokol, který Vám zašleme. Pak se rozhodnete, zda si na základě rozpočtu:

  1. Necháte od nás přístroj opravit a zaslat zpět na své náklady nebo
  2. Přístroj zašleme neopravený na Vaše náklady zpět.

V PŘÍPADĚ SERVISU

Veškeré náklady na diagnostiku a servis hradí vždy zákazník.

Technik přístroj prohlédne (v případě nutnosti rozebere) a vypracujeme Vám cenovou nabídku, kterou zašleme vč. fotodokumentace závady. Vy se rozhodnete zda:

  1. Cenovou nabídku potvrdíte a my přístroj opravíme nebo
  2. Neopravené zboží zašleme na Vaše náklady zpět.

V případě, kdy je oprava nerentabilní, nabídneme řešení v podobě slevy na nákup nového zařízení.

Náklady spojené se servisem, neoprávněnou reklamací nebo vyčistění přístroje účtujeme hodinovou sazbou technika za každou započatou hodinu (420,- za hodinu plus DPH)

Reklamaci/servis se snažíme vyřešit k Vaší spokojenosti v co nejkratší době. Přístroje opravujeme obvykle v den přijetí do servisu nebo po potvrzení rozpočtu. Přístroje po opravě podrobujeme zátěžové zkoušce / zkoušce těsnosti. Vysoušeče testujeme dle typu přístroje 4 – 48 hodin. Následně zasíláme přepravní službou Geiss zpět k zákazníkovi. Pokud preferujete jiného dopravce, dejte nám vědět.

Na servis nebo reklamace k zákazníkům vyjíždíme pouze výjimečně a po konkrétní domluvě. Každý výjezd, vč. oprávněné reklamace, je zpoplatněn dle ceníku. 

Internetový obchod www.weltservis.cz provozuje firma WELT SERVIS spol. s r.o. IČ: 25356275, DIČ: CZ25356275 se sídlem Třebovická 5046 / 59, 722 00 Ostrava - Třebovice.
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C vložka č. 9914.

Copyright © 2014-2018 WELT SERVIS spol. s r.o.